אחרי הפסקת הקורונה: להקת ״החברים של רני״ הופיעה במרכז אמנויות הבמה בנשר

ביוני השנה נפתח מחדש מרכז לאומנויות הבמה בעיר נשר, שנקרא בעבר מרכז המוזיקה. המרכז הינו בית ליצירה המהווה גוף מקצועי ואיכותי לכלל אמנויות הבמה בהן שירה, נגינה, מחול ותיאטרון

ביוני השנה נפתח מחדש מרכז לאומנויות הבמה בעיר נשר, שנקרא בעבר מרכז המוזיקה. מרכז אמנויות הבמה בנשר הינו בית ליצירה המהווה גוף מקצועי ואיכותי לכלל אמנויות הבמה בהן שירה, נגינה, מחול ותיאטרון. עיריית נשר, בראשות ראש העיר רועי לוי, תומכת מאוד בלהקות שבעיר ומטפחת את הייחודיות של המרכז לאומניות הבמה ומקיימת בו הופעות שונות לאורך כל הקיץ ודוגלת בהנגשת התרבות לכל התושבים בעיר מקטן ועד גדול.

לפני 13 שנה הוקמה בנשר הלהקה ״החברים של רני״ – להקת פופ ורוק של בני נוער להופעות חיות. מקים הלהקה הוא רני חיים, מוזיקאי, נגן ומפיק מוזיקלי שבחזונו רוצה לקרב את בני הנוער מהעיר למוזיקה ולנגינה. רני מחבר את בני הנוער של היום לקלאסיקות ישראליות ולועזיות ידועות מהעבר כגון מחווה ללהקת Queen ויחד הילדים יוצרים ומשלבים עיבודים חדשים לשירים בגרסאות ייחודיות של שירה ונגינה חיה.

בלהקה הבוגרת והצעירה ילדים מכיתות ד' עד יב' והיא בית חם לעשרות ילדים מוכשרים. הלהקה מורכבת מזמרים ומנגנים שמנגנים על כלים שונים. בני הנוער נהנים יחד ממסגרת חברתית בונה, מעצימה וחוויתית. הלהקה מופיעה באירועים עירוניים וקהילתיים כגון: יום העצמאות, אירועי נוער, מופעים לחיילי צה"ל ועוד. בעקבות הקורונה, מזה כשנתיים, אין הופעות והילדים הופיעו אתמול לראשונה בהתרגשות רבה. בתחילה עלתה להופיע הלהקה הצעירה שמורכבת מגילאי 9-14, ולאחריה הבוגרים בגילאי 14 – 18 כשלחלק מהבוגרים זו הופעה אחרונה במסגרת הלהקה והם יתגייסו בימים הקרובים. המופע כלל רפרטואר של שירים בעברית ולועזית בשילוב קטעי נגינה יחודיים.

צילום ליאת אברמובצילום ליאת אברמוב
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות